Trakų rajono savivaldybė - Savivaldybių administracinės paslaugos bus teikiamos ir elektroniniu būdu

Trakų rajono

savivaldybė

Trakų rajono savivaldybės merė

Edita Rudelienė

Strateginiai planai

Naujienų prenumerata

Renginių kalendorius
P A T K Pn Š S
25262728293001
02030405060708
09101112131415
16171819202122
23242526272829
30310102030405
Spalis
    2017     

Nevyriausybinės org.

Neformalus jaunimas

Savivaldybių administracinės paslaugos bus teikiamos ir elektroniniu būdu

 

2015 m. gegužės 25 d. Trakų rajono savivaldybėje pristatytas vienas didžiausių ir sudėtingiausių tokio pobūdžio projektų Lietuvoje – projektas „Centralizuotas savivaldybių paslaugų perkėlimas į elektroninę erdvę". Renginio metu susirinkusieji supažindinti su savivaldybių teikiamomis paslaugomis perkeltomis į elektroninę erdvę, pristatyta projekto nauda savivaldybėms, gyventojams ir verslo įmonėms, pademonstruotos naudojimosi elektroninėmis paslaugomis galimybės, aptarti kiti susiję pažangūs projektai vykdomi Lietuvoje, o vykusios diskusijos metu buvo atsakyta į visus dalyviams kilusius klausimus.

Renginyje dalyvavo Trakų rajono savivaldybės administracijos specialistai, Trakų rajono seniūnijų atstovai bei aktyviausi Trakų rajono gyventojai ir verslininkai.

Pristatyto projekto tikslas – perkelti į elektroninę terpę Lietuvos savivaldybių institucijų, įstaigų ir įmonių teikiamas ir administruojamas paslaugas, skirtas gyventojams ir verslo įmonėms.

Šiam tikslui pasiekti į elektroninę erdvę perkeliamos ir tiražuojamos 65 savivaldybių institucijų, įstaigų ir institucijų teikiamos paslaugos. Projekto rezultatai sudarys sąlygas skatinti elektroninių administracinių paslaugų naudojimą, užtikrinant patogią ir lengvai pasiekiamą prieigą gyventojams, verslui ir užsienio piliečiams, leis didinti savivaldybių institucijų, įstaigų ir įmonių veiklos skaidrumą ir efektyvumą, trumpinant administracinių paslaugų teikimo trukmę, paprastai ir greitai gauti reikiamas paslaugas (pvz.: norint įregistruoti ūkininko ūkį Ūkininkų ūkių registre, nereikės vykti į savivaldybę, pačiam paslaugos gavėjui pristatyti ar rinkti tam tikrus reikalaujamus dokumentus ar duomenis, prireikus patikslinti paslaugos prašymą bus galima internetu nevykstant į savivaldybę, o patvirtinus ir išdavus pažymą, paslaugos gavėjas, galės pasirinkti patogiausią būdą gauti paslaugos rezultatą. Visa tai bus galima padaryti kelių kompiuterio klavišų paspaudimu, neišeinant iš namų ar nepakylant iš darbo vietos).

Įgyvendinus projektą, bus galima pateikti paslaugos užsakymo prašymą ir kitus reikalingus duomenis elektroniniu būdu, pasinaudojant elektronine paslaugos užsakymo forma per www.epaslaugos.lt. Be to sukurtos technologinės priemonės suteiks galimybę savivaldybės darbuotojams reikalingą informaciją gauti iš kitų valstybės informacinių sistemų ar registrų (pvz. VĮ Registrų centro, SODROS ir pan.) automatiniu būdu, pasinaudojant valstybės informacinių išteklių sąveikumo platformos (VIISP) priemonių pagalba, todėl savivaldybės darbuotojams reikės atlikti mažiau duomenų patikrinimų, o gyventojams ar verslo atstovams reikės pateikti mažiau duomenų. Minėti pokyčiai leis sumažinti paslaugos teikimui ir gavimui skiriamą laiką, klaidų tikimybę bei finansines išlaidas.

Projektas „Centralizuotas savivaldybių paslaugų perkėlimas į elektroninę erdvę“ įgyvendinamas ir finansuojamas pagal Ekonomikos augimo veiksmų programos 3 prioriteto „Informacinė visuomenė visiems", priemonę Nr.VP2-3.1-IVPK-08-V „Elektroninės valdžios paslaugos savivaldybėje.