Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:
rengia, įgyvendina ir vertina informacijos ir ryšių strategiją, kuria remiantis kuriamas palankus požiūris į Savivaldybės institucijas ir įstaigas, jų vaidmenį bendruomenėje ir didinamas informuotumas apie jas.
renka, kaupia, apdoroja ir (ar) teikia visuomenei informaciją apie Savivaldybės ir Savivaldybės administracijos vadovų, Savivaldybės administracijos struktūrinių padalinių, į juos neįeinančių valstybės tarnautojų ir struktūrinių teritorinių padalinių valstybės tarnautojų ir darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis, svarbius sprendimus bei kitą informaciją, susijusią su Savivaldybės veikla;
nuolat nagrinėja, apibendrina ir sistemina visuomenės informavimo priemonių pateikiamą informaciją aktualiais savivaldybei klausimais ir ją pateikia savivaldybės vadovams, rengia jų suvestinę;
dalyvauja savivaldybės institucijų organizuojamuose posėdžiuose, pasitarimuose, seminaruose, teminėse konferencijose, parodose, pateikia informaciją apie juos žiniasklaidos atstovams;
dalyvauja organizuojant Savivaldybės rengiamas spaudos konferencijas, supažindinant jos dalyvius su savivaldybės institucijų darbo eiga, rezultatais, naujovėmis, planais, renginiais, organizuojamais užsienio svečių vizitais;
Savivaldybės interneto svetainės www.trakai.lt turinio valdymo sistemoje ir socialiniuose tinkluose, suderinęs su skyriaus vedėju, skelbia parengtą informaciją ir vaizdo medžiagą, rūpinasi šių priemonių informatyvumu; pagal bendruosius reikalavimus interneto svetainėms teikia savivaldybės vadovų nuotraukas ir viešą informaciją (gyvenimo aprašymus), suderinus su savivaldybės institucijų vadovais;
atlieka žiniasklaidos, socialinių tinklų monitoringą, analizuoja apie Savivaldybę teikiamą viešąją informaciją, reaguoja į žiniasklaidoje, socialiniuose tinkluose pasirodžiusią su Savivaldybe susijusią neteisingą ar kritinę informaciją ir nedelsdamas informuoja skyriaus vedėją;
savo iniciatyva siūlo skyriaus vedėjui pranešimų žiniasklaidai, socialiniams tinklams temas, nuolat teikia teigiamo Savivaldybės įvaizdžio formavimo pasiūlymus;
rengia temines apžvalgas, seka šalies ir užsienio informaciją savivaldos klausimais, supažindina savivaldybės vadovus
dalyvauja keičiantis informacija su kitomis savivaldybėmis, įstaigomis, nevyriausybinėmis organizacijomis (seniūnijų bendruomenėmis);
komplektuoja straipsnius, pareiškimus, kitą informaciją savivaldybės veiklos klausimais ir perduoda į įstaigos archyvą; tvarko kitą savo srities korespondenciją, užtikrina informacijos ir dokumentų, kuriais disponuoja ir (ar) kurie yra darbo vietoje, saugumą ir konfidencialumą;
renka ir kaupia informacinę medžiagą apie savivaldybės istoriją, raidą, įžymius žmones;
vykdo vidinę komunikaciją Savivaldybės administracijoje, prireikus konsultuoja savivaldybės administracijos tarnautojus ir darbuotojus viešosios informacijos rengimo klausimais;
paskirtas dalyvauja komisijų ir darbo grupių veikloje;
rengia metinę savo veiklos ataskaitą ir teikia skyriaus vedėjui;
atlieka kitus nenuolatinio pobūdžio pavedimus, susijusius su Skyriaus veikla.
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI
Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintą arba aukštąjį koleginį išsilavinimą su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintą komunikacijos ir informacijos krypties išsilavinimą;
išmanyti Lietuvos Respublikos įstatymus, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimus ir kitus teisės aktus, reglamentuojančius viešąjį administravimą, vietos savivaldą, komunikacijos ir informacijos rinkimo ir teikimo visuomenei reikalavimus, asmens duomenų teisinę apsaugą, teisės gauti informaciją iš valstybės ir savivaldybių institucijų ir įstaigų tvarką, dokumentų rengimo taisykles, dalykinės raštvedybos pagrindus, tarnybinio etiketo reikalavimus;
mokėti dirbti kompiuteriu Microsoft Office programiniu paketu;
sklandžiai dėstyti mintis žodžiu ir raštu, išmanyti dokumentų rengimo taisykles.