Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:
priima, registruoja prašymus išduoti pakartotinius civilinės būklės aktų registravimo liudijimus, nuorašus, išrašus ir pažymas;
išduoda civilinės būklės aktų registravimo įrašų liudijančių gimimo, santuokos, ištuokos, mirties išrašus;
priima, registruoja teismų sprendimus apie santuokos nutraukimą ar įtraukti į apskaitą užsienio valstybėje nutrauktą santuoką;
pagal atliekamas funkcijas surašo civilinės būklės įrašus, jų duomenis perkelia į kompiuterines duomenų laikmenas, atsako už duomenų tvarkymą, apsaugą, perdavimą valstybės registrams, už gyventojų registro tvarkymą, priima sprendimus dėl duomenų pakeitimo;
pagal kompetenciją rengia atsakymus į juridinių ar fizinių asmenų paklausimus;
civilinės būklės aktų įrašuose, civilinės būklės įrašų rodyklėse žymi apie šių įrašų nutraukimą, papildymą, pakeitimą, ištaisymą, atkūrimą, anuliavimą;
elektroniniu būdu perduoda Gyventojų registro tarnybai Skyriaus archyve saugomų civilinės būklės aktų įrašus, jų duomenis;
dalyvauja santuokų, jų jubiliejų, iškilmingų gimimų registravimo civilinėse apeigose;
saugo ir pagal tiesioginę paskirtį naudoja civilinės būklės aktų įregistravimo antspaudą;
Skyriaus vedėjo pavedimu pagal savo atliekamas funkcijas rengia atsakymus į paklausimus;
pildo Skyriaus darbo laiko apskaitos žiniaraštį;
rengia surinktų lėšų už suteiktas paslaugas ataskaitas;
pagal savo atliekamas funkcijas priima interesantus, juos konsultuoja;
atostogų ar laikino nedarbingumo metu pavaduoja kitą Skyriaus darbuotoją, dirbantį pagal darbo sutartį;
paskirtas dalyvauja darbo grupių, komisijų veikloje;
atlieka kitus su Skyriaus veikla susijusius nenuolatinio pobūdžio pavedimus, kad būtų pasiekti įstaigos strateginiai tikslai.
SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI
Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintu išsilavinimu arba aukštąjį koleginį su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintu socialinių mokslų studijų srities išsilavinimu, darbo patirties dokumentų valdymo ir dokumentų rengimo srityje;
išmanyti Lietuvos Respublikos įstatymus, reglamentuojančius civilinės būklės aktų įrašų sudarymą, vietos savivaldą, viešąjį administravimą, raštvedybą ir dokumentų rengimo taisyklių reikalavimus; būti susipažinęs su Lietuvos Respublikos civilinio kodekso normomis, taikomomis šeimos teisiniams santykiams;
mokėti dirbti kompiuteriu šiomis programomis: ,,MS Word“, ,,MS Excel“, ,,MS Outlook“, ,,Internet Explorer“.
sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, išmanyti dokumentų rengimo taisykles.