
Siūlome darbą Trakų rajono savivaldybės administracijos Socialinės paramos skyriaus užsienio kilmės Lietuvos gyventojų integracijos koordinatoriui (-ei) projekte „Užsienio kilmės Lietuvos gyventojų integracijos procesų plėtra Lietuvos Respublikos savivaldybėse“. Numatoma projekto vykdymo trukmė – iki 2028 m. gruodžio 31 d.
Užsienio kilmės Lietuvos gyventojų integracijos koordinatorius (-ė): telkia socialinių paslaugų, švietimo, sveikatos priežiūros, užimtumo įstaigas, teisėsaugos institucijas, seniūnijas, bendruomenines organizacijas, nevyriausybines organizacijas, darbdavius ir kitas institucijas, įstaigas bei organizacijas bendram darbui užsienio kilmės Lietuvos gyventojų integracijos srityje, skatina tarpinstitucinį bendradarbiavimą siekiant įveikti užsienio kilmės Lietuvos gyventojų integracijos iššūkius ir sprendžia su tuo susijusius klausimus savivaldybės teritorijoje; vykdo užsienio kilmės Lietuvos gyventojų integracijos procesų stebėseną savivaldybėje, ne rečiau nei kas metus nustato savivaldybėje gyvenančių užsienio kilmės Lietuvos gyventojų poreikius ir integracijos iššūkius; rengia paraiškas projektų, kuriuos įgyvendinant siekiama patenkinti nustatytus savivaldybės užsienio kilmės Lietuvos gyventojų poreikius ir teikti integracijos paslaugas, finansavimui gauti, užtikrina projektų, kuriems skirtas finansavimas, vykdymą; atstovauja užsienio kilmės Lietuvos gyventojų interesus integracijos klausimais vietos savivaldos ir nacionaliniu lygiais ir kt. Išsamesnė informacija apie šias pareigas einančio darbuotojo (-os) funkcijas pateikta pareigybės aprašyme.
Išsilavinimas ir darbo patirties reikalavimai – turėti aukštąjį sociologijos, socialinio darbo, politikos mokslų, komunikacijos, informacijos paslaugų, psichologijos, visuomenės sveikatos, teisės, ekonomikos, vadybos, žmonių išteklių vadybos, viešojo administravimo, pedagogikos, edukologijos, andragogikos išsilavinimą (bakalauro kvalifikacinį laipsnį ar jam lygiavertę aukštojo mokslo kvalifikaciją) arba turėti aukštąjį išsilavinimą (bakalauro kvalifikacinį laipsnį ar jam lygiavertę aukštojo mokslo kvalifikaciją) ir ne mažesnę kaip 1 metų darbo ir (ar) savanorystės patirtį užsieniečių integracijos ir (arba) migracijos, ir (arba) darbo su pabėgėliais srityse.
Kalbos mokėjimas: mokėti anglų kalba B1 lygiu.
Kiti reikalavimai: būti susipažinusiam (-iai) su Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais ir kitais teisės aktais, susijusiais su projekto įgyvendinimu; mokėti rengti dokumentus pagal Dokumentų rengimo taisykles ir Dokumentų tvarkymo ir apskaitos taisykles, išmanyti teisės aktų rengimo taisykles; gebėti savarankiškai planuoti savo veiklą, mokėti kaupti, sisteminti, apibendrinti ir analizuoti informaciją, rengti išvadas bei pasiūlymus, sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu valstybine kalba; mokėti dirbti kompiuteriu (Microsoft Office programiniu paketu).
Siūlomas darbo užmokestis – 2142,00 Eur (bruto).
Dėl išsamesnės informacijos kreiptis tel. +370 683 64 809 arba el. paštu irena.stankevice@trakai.lt.
Gyvenimo aprašymą (CV) su nuoroda „KOORDINATORIUS“ prašome atsiųsti el. paštu irena.stankevice@trakai.lt iki 2025 m. vasario 7 dienos.
Trakų rajono savivaldybės informacija