Pavadinimas |
Aprašymo turinys |
Administracinės paslaugos pavadinimas |
Pažymos gyvenamosios patalpos savininkui (-ams) apie savo gyvenamąją vietą deklaravusius asmenis išdavimas |
Administracinės paslaugos apibūdinimas |
Gyvenamosios vietos deklaravimo duomenų tvarkymo funkcija perduota vykdyti Trakų rajono savivaldybės administracijos seniūnijoms. Gyvenamosios patalpos savininkas (bendraturčiai) ar jo (jų) įgaliotas asmuo turi teisę iš deklaravimo įstaigos gauti informaciją apie jam priklausančioje gyvenamojoje patalpoje savo gyvenamąją vietą deklaravusius asmenis. Jeigu gyvenamosios patalpos savininkas (bendraturčiai) ar jo (jų) įgaliotas asmuo dėl informacijos apie jam priklausančioje gyvenamojoje patalpoje savo gyvenamąją vietą deklaravusius asmenis atvyksta į deklaravimo įstaigą, jis (jie) turi pateikti asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą, dokumentus patvirtinančius nuosavybės ar kitokio teisėto valdymo, naudojimo ar disponavimo teisę į gyvenamąją patalpą, arba įstatymų nustatyta tvarka patvirtintą gyvenamosios patalpos savininko (bendraturčių) įgaliojimą. |
Teisės aktai, reguliuojantys administracinės paslaugos teikimą |
1. Valstybės įmonės Registrų centro direktoriaus 2018 m. sausio 12 d. įsakymas Nr. V-12 „Dėl asmenų įtraukimo į gyvenamosios vietos nedeklaravusių asmenų apskaitą tvarkos aprašo patvirtinimo“ |
Informacija ir dokumentai, kuriuos turi pateikti asmuo |
Asmuo, pageidaujantis gauti pažymą, pateikia: 1. Gyvenamosios patalpos savininko (bendraturčio) ar jo (jų) įgalioto asmens pateiktas raštiškai prašymas (pildomas darbo vietoje); 2. Lietuvos piliečio pasas arba asmens tapatybės kortelė, Europos bendrijų valstybės narės piliečio leidimas gyventi nuolat arba galiojantis Europos Sąjungos valstybės narės piliečio pasas, arba dokumentas, patvirtinantis, kad asmuo įgijo teisę nuolat gyventi Lietuvos Respublikoje; 3. Dokumentai, patvirtinantys nuosavybės ar kitokio teisėto valdymo, naudojimo ar disponavimo teisę į gyvenamąją patalpą, arba įstatymų nustatyta tvarka patvirtintą gyvenamosios patalpos savininko (bendraturčių) įgaliojimą. |
Informacija ir dokumentai, kuriuos turi gauti institucija (prašymą nagrinėjantis tarnautojas) |
Suteikta teisė prisijungti ir naudotis gyventojų registro duomenų baze. |
Administracinės paslaugos teikėjas |
Aukštadvario seniūnija, Trakų r. sav., Aukštadvaris, Skrebės g. 1 B, 21254 Seniūnė Ramunė Bartkevičienė, tel. (8 528) 65 227, mob. tel. (8 616) 28 964, el. p. aukstadvaris@trakai.lt Specialistė Jurgita Martinėnienė, tel. (8 528) 65 227, |
Administracinės paslaugos vadovas |
Aukštadvario seniūnija, Trakų r. sav., Aukštadvaris, Skrebės g. 1 B, 21254 Seniūnė Ramunė Bartkevičienė, tel. (8 528) 65 227, mob. tel. (8 616) 28 964, el. p. aukstadvaris@trakai.lt |
Administracinės paslaugos suteikimo trukmė |
Pažyma išduodama tą pačią darbo dieną. Jeigu dėl techninių priemonių pažymos išduoti tą pačią darbo dieną negalima, ji išduodama per 3 darbo dienas. |
Administracinės paslaugos suteikimo kaina (jei paslauga teikiama atlygintinai) |
Nemokama |
Prašymo forma, pildymo pavyzdys ir prašymo turinys |
Prašymas (prašymo forma) |
Informacinės ir ryšių technologijos, naudojamos teikiant administracinę paslaugą |
|
Administracinės paslaugos teikimo ypatumai |
Tik konkrečioje seniūnijoje gyvenantiems asmenims Paslauga galutinė |